12.04.2015

Chrześcijski rodowód czepków pomorskich wyszywanych złotymi nićmi- streszczenie pracy magisterskiej

Przeglądając moje prywatne archiwum trafiłam na wiele sentymentalnych rzeczy, między innymi na pokaz slajd streszczający moją pracę magisterską. 

Wiele z tych materiałów posiada wartość sentymentalną, ale również stanowi obraz mojej ewolucji naukowej, zmian w toku mojego myślenia i rozumienia wielu spraw. 
Dziś, będąc doktorantką, piszącą rozprawę doktorską w temacie, który wciągnął mnie bez reszty, poznałam drogi i sposoby zdobywania, odkrywania źródeł. 

Świat się zmienia, my wraz z nim, zmienia się nasze widzenie spraw dawnych i spraw obecnych, zmienia się wszystko, to dlatego zdecydowałam się opublikować materiały z moich dawnych badań.

Zaczynamy od pokazu slajd z mojej obrony magisterskiej.























Niektóre zdjęcia użyte w pokazie znaleziono w Internecie